Friday, October 15, 2010

Seminggu yang sangat pantas.

Salam Jumaat buat semua.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Benarlah dunia dah hampir sampai ke penghujungnya. Tiba-tiba sahaja dah hari Jumaat. Isnin & Selasa yang hyper-sibuk, Rabu & Khamis yang tak lekang dengan tugasan harian. Dan hari ini hari Jumaat. Allah...

Jumaat memang indah. Boleh dikatakan semua orang yang bekerja sangat menanti-nantikan hari Jumaat. Kerana Jumaat bermaksud, esoknya Sabtu..

Bagi saya, hari Jumaat memang istimewa. Kesibukannya juga cukup istimewa. Dan jika hari-hari lain saya rasakan sangat pantas berlalu, hari Jumaat pula memang tersangat pantas! Apa-apa pun, saya bersyukur kerana masih hidup, menjalani satu lagi Jumaat dalam hidup saya. Semoga saya manfaatkannya dengan baik. Allah, bantulah..


Sehingga ke hari ini, saya masih belum mampu menghasilkan entry yang berkualiti. Saya amat ingin melapangkan sedikit ruang masa bagi tulisan yang baik. Namun buat masa ini kekangan masa menghadkan ruang & peluang yang ada. InsyaAllah, kelak ada berita gembira yang bakal meringankan tugasan harian... amin!

Doa-doakanlah ye? Sehingga itu, memang setiap minggu akan jadi minggu yang sangat pantas!

0 comments:

Post a Comment